Gerginlik yaratmayın lütfen

...siz atın postları
Saygılar...
ben sizden önce cekildigimden dolayı iş size kalır ;bu hususları bilmiyorsunuz galiba. iş sinizindir 320 postla lütfen ne konuyu saptırın nede işinizden vaz gecın bu hareketınız size yakışmamaktadır
POST İŞİ TAMAMIYLE BU ARAKADAŞTADIR