yanlışlık oldu

... k.bakmayınız hem benim ihtiyacım yok rapid hesabına buyrun siz yapın

ben yapsam herhangi bir arkadaşa hediye edecegim:8...
neden sizde cekilme gereksinmi duydunuz yoksa atmaktan vaz gecmenizin sebebi korkmak mı yada bu kada rpostu atacam demenin sebebi gururmu iddaya binmesydı atmazdınız dımı bu kadarrr ..