bir ara makale okumuştum adsense ile ilgili şey diyordu "sitenize uğrayıp ta reklamlara tıklamayan her ziyaretçi size zarar demektir." senin 0.57 olan oranını yükseltmen lazım galiba tam olarak emin değilim onu da belirteyim umarım faydalı olmuşumdur