phpkurdu.com adlı üyeden alıntı:
ßanla adamı çok mu büyük kayıp ?
Elbette banlamak bişey değil, ben sadece görüş alıyorum. Yoksa 100 Ip de düşünmeden banlarsın.
Ancak şöyle de düşünebilirsin, büyük bi internet Cafede senin sitene 10 kişi girse, hepsi de orda burda 10 sayfa açmış olsa al sana 100 bağlantı. Yani böyle olmaması da içten bile değil. Yani sizlerin başına sık geliyormu, sizler ne yapıyosunuz diye sordum. Sen demek direk atıyormuşsun cevabından belli. : )