Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten Core2Quad linux ile uyumsuz.Bellekleri tam olarak görmüyor.Hangi kernel ile çalıştırdıysak nafile.
quotaon çalışırken load fırlıyor.

4 GB Ramli bir sunucu şu şekilde görmekte.
Hangi kernel değil de, kerneli elle kendinizin derlemesini tavsiye ederim bu tarz durumlarda..
Dağıtım olarak Debian tercihlerinde Bigmem (Debian -- Details of package linux-image-2.6-686-bigmem in sid) kernelini tavsiye ederim.