enver bir de yalan söyleme. Bir kere msnden engelledi. geçen gün boyunca 3 tane atsan bitmişti site yavaşlığı olayınıda geç. hala gelmiş kendini savunuyorsun pes yani. diyecek bir şey demiyorum. bu nasıl bir kişiliktir hayret ediyorum. kaçmıyorum diyorsun eee 10 yıl içinde mi bitecek bu iş? 240 atmış onu attırana kadar ben senin peşine ne kadar düştüm? server yavaşlığına gelelim. ben 1 saatte yüz tane atıcam iddaya girelim hadi. daha fazla konuşup sinirlendirme beni.