abicim ne kactıgım var ne ettıgım tmm domaini aldım acildi ama ne postunu atmadım nede kactım arkadaşın serverı yavas idi her severınde postu atmaya kalktıgımda server yavas res at kardesımd eidkce benı yalanladı yok bende hızlı dedi 240 ksüürmüydü neydi postunu atrtım gerisinide atamadım sitenın yavaşlıgından dolayı ben atamıyacagım dememdimki onca kişinin postunu attımm sorun olmadı cünkü elverişli idi imkanları ya egerkı ben *********** olsam hala neden iş bulmak isteyım alırım kıyak bı iş onu yapmam bırakırım daha ne iş arayışına gireyım kı