tehdit edecek bir şey yokki adam who is inde donunun rengine kadar vermiş
+ galiba yeni farkettim <script> sansürlememişim daha doğrusu sansürlüydü forumu geri aldığımda o ana denk gelmiş.. Lakin bu adam nasıl yapabiliyorda benim db bilgilerimi hemen açığa çıkardı..

O değilde shell bile soksa bana msnde dedi ki shell vercem sana onu at ftp'ne ben forumunu düzeltirim dedi..

bende düşündüm tüm r10 üyeleri toplansa tek bi kelime dese "Hassssssssssss"