tehdit edecek bir şey yokki adam who is inde donunun rengine kadar vermiş

+ galiba yeni farkettim <script> sansürlememişim daha doğrusu sansürlüydü forumu geri aldığımda o ana denk gelmiş.. Lakin bu adam nasıl yapabiliyorda benim db bilgilerimi hemen açığa çıkardı..
O değilde shell bile soksa bana msnde dedi ki shell vercem sana onu at ftp'ne

ben forumunu düzeltirim dedi..
bende düşündüm tüm r10 üyeleri toplansa tek bi kelime dese "Hassssssssssss"