Konu
Hacklendim :( | Ama niye,nasıl bilmiyorum ?
09-02-2008, 15:40:25
#7
Wiplex
servera girmişler..bu işler çok hızlı gerçekleşiyo hemen bir yedek al diyeceğim ama olan olmuş zaten...yinede bi yedek al db ye yazık...gerisini hostunu aldığın kişi yapar ona haber ver. kapatır belli yerleri safe mod felan..