Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Evet Elazığlı168 dostumun dedigi gibi Servera Sızmıs
Serverin Safe Mode Durumu : Off VE dizinler arasi gecme durmu olabilir .
Server Safe Mode On : Fakat Bypass Teknikleri ile configin okunmus olabilir.
// Server Sahibi Sensen Guvenlik Olayi için Yardim Alman Gerekiyor.
// Sen Değilsen Bu Durumu Server Sahibine ilet yahut tasin oradan.