Evet Elazığlı168 dostumun dedigi gibi Servera Sızmıs

Serverin Safe Mode Durumu : Off VE dizinler arasi gecme durmu olabilir .

Server Safe Mode On : Fakat Bypass Teknikleri ile configin okunmus olabilir.

// Server Sahibi Sensen Guvenlik Olayi için Yardim Alman Gerekiyor.

// Sen Değilsen Bu Durumu Server Sahibine ilet yahut tasin oradan.