Konu
Hacklendim :( | Ama niye,nasıl bilmiyorum ?
09-02-2008, 15:33:35
#4
Abdlsmt!
arkadaşlar sonunda yönlendirmeyi silmeyi başardım.. ama adam dedi ki senin db bilgilerini alırım dedi 5 dk sonra verdi bilgileri bu nasıl oluyor ya ?
hatta ve hatta kodu tablolarda buldum ÖRN: datastore(forumcache), therad tablolarında