Konu
r10'a Basın Açıklaması
09-02-2008, 15:02:34
#26
kubilay
Entegre adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kubilay gay mi?
*** git manyakmısın nesin..!!
gız sandım olm ondan.. bi kaç dallama kandırdı