Konu
r10'a Basın Açıklaması
09-02-2008, 14:28:22
#7
kubilay
My_X adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eve gidince ilk işim avatarı değştirmek şöyle hanzo bişi koycam ne güzel şeker kız işte
ben mi sandınız len onu
yok küçüklüğün sandım
alla alla değiştir olm hanzo bi resm koy