Konu
Hacklendim :( | Ama niye,nasıl bilmiyorum ?
09-02-2008, 13:47:50
#3
CashAsiq
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
<script> taglarini yasakladin halde hacklendiysen. Sitene Server uzerinden erişilmiş olabilir.
Yani SUc SeNİN Degilde Serverin olabilir. Sen Emin Ol Kendinden ( Scriptlerinden) Sonra Serveri biraz kurcala bak durum ne .