Ek olarak bunu yazayım mı yazmayayım mı diye düşündüm ama yine yazdım. Ben türkiyeden bayi veya başka bir kişi veya kişilerin değilde kendisinin sahip olduğu dedicated noktasında yaşadığı sorunlar ve önerilerini aktarabilcek arkdaşların yazmasını rica ediyorum. Tşk...