Merhaba arkadaşlar.. saat 05:00 gibi vbulletin forumum hacklendi
Nedir bu zihniyet anlamadım hala ? Neyse

Ama nasıl yapmış hala çözmüş değilim indexde html açığı diyor.. Tüm html taglar kapalı topx yönlendirme gibi bi olay olmayacak şekilde.. + işin garip tarafı templatelerdede kod yok ama sitenin kaynağı görüntüle dediğimde şu çıktı adamın nickiyle aradım ÇIKAN;

<a href="script-location-http-.....-..-....-htm-script-t20532.html?goto=newpost" title="'<script>location="http://.....us/kama.htm"</script>' konusundaki ilk okunmamış mesaja git"><strong><script>location="http://.....</strong></a>


acaba diyorum ki hacklenmeye ne yol açtı ve nasıl çözülür ?

saçmaladıysam özür dilerim:$ sabahın 6sı moral 0