Google kendine çeki düzen vermeli, "aksi takdirde" , "eğer" , "bundan sonra" gibi kelimelerle de biryere varamayız. Tavırlar ortaya konulmalı varsa şikayet google 'a mail atmalıyız.
Maili attığımızda okumayan google 'nin ben tüm çalışanlarını ++++++++