resmen rezillik
patrondan fırça yedim internete neden giremiyoruz şunu hallet diye
sorun modemden falan sanıyoruz
arıyorum adsl destek hattını
1 allahın kulu açmıyor
e-ticaret işi yapıyoruz
internetsiz olmaz .. ekmek gibi su gibi birşey

paramızla rezil oluyoruz resmen