ya zaten mamboda eski versiyon. joomlaya geçicemde vakit bulamıyom.. birisi komple hacklerse geçicem bu gidişle

yoksa yeni yaptığım sitelerde joomla kullanıyorumm..
kardeşim bunlarda ikide bir yeni vers. çıkarıyolar hangi birini güncelleyelim..
Mack server açıkları derken? Herkes mambo açıklarından bahsediyo sen server açığı demişsin.