Daha önce açtığınız bir konu kapatılmış zaten.Hosting firmasının açıklamasında belirttiği nedenler yeterlidir. Size yedekleme yapmanız söylenmiş,dosyalarınızı taşımanız gerektiği zaten belirtilmiş. Bunu yapıp yapmamanız sizin sorumluluğunuzdadır. Firma kalkıpta son saniyede size mail atmak durumundada değildir. Firma zaten (koşullarda belirtmediyse) yedekleme yapmak zorundada değildir. Bu tür konular firmalara ticari etik açısından zarar verdiği için konunun yeteri kadar uzadığı düşüncesindeyiz. Kilit.