ben adman kullanıyorum gayet güzel bir eklenti ayarlardan konu başına, ortasına veya sonuna reklam koyabiliyorsun ayrıca yazıda istediğin yere <!-- adman --> yazarak reklam koyabilirsin
buradan indirebilirsin AdMan