Konu
Paket Sorunu?
07-02-2008, 16:59:49
#2
Fddbey
cmod 777 yap kuruLur sorunu ne yazıyor Sorunu beLirtirSen Bakarım OlmazSa manual kuruLumlarını yaparım burada ?