Öncelikli olarak teşekkür ederim

içimizden birilerinn bunlardan sevecekleri olcagına eminim
İlk önce şunu belirteyim bu konuyu boştaki domainler bölümüne açıcaktım ama oraya konu açamıyorum garip bir hata veriyor o yüzden konuyu buraya açabildim
hatayı yazsan buraya ya da ilgili kişilere

r10 da hata olmaz bence abi