Öncelikli olarak teşekkür ederim içimizden birilerinn bunlardan sevecekleri olcagına eminim
Xander01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk önce şunu belirteyim bu konuyu boştaki domainler bölümüne açıcaktım ama oraya konu açamıyorum garip bir hata veriyor o yüzden konuyu buraya açabildim
hatayı yazsan buraya ya da ilgili kişilere r10 da hata olmaz bence abi