Greyfurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar 2 tane araba kiralamak istiyorum 1 yıllık veya daha fazla tanıdığı olan veya böle bi işle uğraşanlar varsa yardımcı olursa sevinirim internette arayın felan demeyin filo şirketleri 2 araba işi ile pek tınlamıyorlar
arabalar doblo palio albea clio orta sınıf arabalar olabilir gelipte rover felan fiyat vermeyin
VARSA YAPAN BU İŞİ TEKLİFLERİNİZİ BEKLİYORUM

merhaba camlı 2007 doblom var kiralamak isterim isterseniz 545 651 99 00 arayabilirsiniz