ebnz e atlayım sizin tam alınacak bi site çıktı kaptırdık onu da,
adamı bu site satılmaz diye kandıracaınıza dolduruşa getiriyonuz 5000 verene satsın diye tabi ilk gelene satmış. 6000 verirdim helalinden.
neyse soteye yatıyorum ben yine bi 20-30 gün mesaj atmam artık yine küstüm ..
la bana site satııııınnnnnnnnnnn
EDIT:: pardon alınacak site değilmiş yanlış alarm

........