Xander01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese selam lokumlarım hepinizi çok seviyorumhepiniz eminim çok şekersinizdir.Sizlere msn adresimi vermek isterdim ama yasak o yüzden veremem lütfen arkadaşarınızıda ben cemreyim ben erenim falan diyede kandırmayınböyle kandıranları mahkemeye vercez..hepinize iyi günlerrrr
bu yoruma koptum yani bu kadar olur
hahaha bu en güzeli