Yaw önceden R10'de illa ki herkes elinden geldiğince cevap yazar, bilgilerini paylaşırdı. Şimdi hiç öyle bişey göremiyorum ben. Neyse, Yönetici arkadaşlardan ricam başlığı da kaldırabilirsiniz bu arada, boşuna durmasın.