sitende gördüm bu makaleyi orda da resim cıkmıyor haberin olsun (:
ayrıca bişey sorayım. Menüye konan gökdelen reklamları nasıl değerlendiyorsunuz?
üstüne menü yazıp , altına adsense koyarsanız banlanırsınız zaten.
ancak sağ blokta sponsor reklam alanı koyup gökdelen koyarsanız , güzel yerleşim yapmış olabilirsiniz.