DarkRhyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitende gördüm bu makaleyi orda da resim cıkmıyor haberin olsun (:
ayrıca bişey sorayım. Menüye konan gökdelen reklamları nasıl değerlendiyorsunuz?
üstüne menü yazıp , altına adsense koyarsanız banlanırsınız zaten.

ancak sağ blokta sponsor reklam alanı koyup gökdelen koyarsanız , güzel yerleşim yapmış olabilirsiniz.