Arkadaşım Anadolu üni. de ingilizce işletme okuyor.
Anlattığına göre çok memnun. Ortam süper diyip duruyo walla.Gerçi kim okuduğu yeri kötülerki
Ben

Şahsen bandırma iibf tam bir rezaletti ortam v.s olarak

Okulda zaten 2 tane prefabrikteydi, bu sene sonu yeni yere geçiş yapcaklardı