KaaN adlı üyeden alıntı:
https://www.r10.net/showthread.php?t=751 <-- bu başlığa göz at arkadaşım...
Kardesim cok sağol işime yaradi ama mesela ben istedigim mesela 2 tane popup acmak istiyorum birisinin siteye girdikten sonra 3 sn sonra digeride 10 sn sonra misal ama tabiki bu işler her ip de bi kere olacak..Olan arkadaslar paylasırsa sevinirim..