Reset attım bilgisayara aldığımdan bu yana hiç reset atmamıştım.
Sonra durum istediğim gibi oldu plesk ile aynı orantıyı gösteriyordu.
Fakat yine garip bir durumla karşılaştım gecenin üçünde hiç hit yokken ram kullanımı git gide yükseliyordu. 1 saat takip ettikten sonra 400mb ram kullanımından 600e çıktı. sabah 12 de baktığımda se ram kullanımı 1gb ye gelmişti. ya hani ram aldığı bilgiyi silmiyormu böle bişi geliyor bana

ters bir durum. bu durum başkalarındadamı var bizim serverdamı böle ?