biliyorum burda ben hatalıyım ama arkadaşlar erenylz arkadasımız yalancının tekıdır biizzat bana hiç olmadık yerde - itrader vermıs bulunmakta ver anlaştık post atmadı diye bir gerecek ile benım güvensizligimi göstermek istedi oysakı kanıt göster dedim göstermedı benı tehtıd etti kaşınma 70- daha yersın sımdı attırrım dedi onca kişiye post ekledım bir başka arkadaşımızın yanlış anlaması sonucu benı suclamıstı ve adım *********** olmustu bunun yaptıgıda son nokta oldu güvensiz hala geldim size tavsıyem yaptıgı işlerden ziyade güvensizdir
saygılar...
sana verdiğim itraderi hak etmeseydin o zaman...