banamı öle geliyor anlamadım ama....

Plesk panelimde gösterilen RAM değeri bu şekilde...



SSH dan baktığım zaman bu şekilde...



Server da ram kullanımı aşırı fazla, şikayetim ile dedicated server ımın bulunduğu şirket ayarlama yapılacağını söyledi. daha sonra plesk de olayın düzeldiğini gördüm ama SSH deki değerler öyle göstermiyor sanırım.
yoksa bir hatammı var ?