Next adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese PM gitmiş olması lazım. PM isteyip de ulaşmamış olan varsa bana PM atarsa cevap olarak iletebilirim, belki göndermede sorun oluyordur emin değilim.

İyi çalışmalar

Not: itrader ve rep veren arkadaşlara teşekkür ederim.
1 itrade disinda bir aktivite goremiyorum.
su ana kadar forumdan kac kisiye satis yapildi. bende 3 adet almayi planliyorum ama guvenilirlik cok onemli benim icin itradene bakinca biraz cekimserim su anda