ferhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim savcılığa git dekont göster sonra senin onlarla arandaki konuşmalarına bakacaklar eğer doğruysa gereken işlem yapılır üzülme geçmiş olsun. Kanun denen bişe var.
kards aban moral verdim dedigin gibi kanun diye bişi var elimd edekont var konusmalarda var msn gecmişine baksalar kim hakli kim haksiz gorecekler...