Konu
tung4han@hotmail.com
04-02-2008, 15:44:22
#6
Prof.Huko
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu kadar da olmaz. Terbiyesizlik.
Geçmiş olsun arkadaşım.