Konu
Devler rövanşa bıraktı 0-0
04-02-2008, 15:29:07
#6
BuRaKM
26 yıldır kupa görmemiş takım gelmiş dün taraftarını unutulmayacak bir maç izlemeye çağırdı
Ben olsam bende unutmazdım fenerlilerin yerinde