Konu
Devler rövanşa bıraktı 0-0
04-02-2008, 15:27:21
#5
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ilk maçta beraberlik iyi oldu alisamiyende güzel bir skorla bitirebiliriz işi.