php-nukeden site yaptım charestini ISO-88599 yaptım bazı sayfalara girince türkçe karakterlerde sorun oluyor.
bunun olmaması için ne yapmam gerek yada türkçe windows için charseti ne kullanmalıyım bilen varmı ?
(not : utf-8 de blokların birinde hata veriyor)
teşekkürler