Konu
Devler rövanşa bıraktı 0-0
04-02-2008, 10:55:11
#3
ByKus
Üyeliği durduruldu
vallahi Feneri Kendi Evine Gömdük
Hele O Mehmet TOPAL
Alex Sahada Yoktu Bile
Ali Samiyende Farklı Alırız Bu Maçı Nonda,Ayhan,LİNCOLN Oynayacak