Maçta pek pozisyon olmadı.
Galatasarayın yakaladığı 2 tane net pozisyon vardı ama sonuç gelmedi.
Güzel maç oldu genelde bi ortasaha mücadelesi.
İnş. Samiyende eliyeceğiz Fenerbahçeyi

Emre Güngörüde tebrik etmek lazım ilk derbisi ilk derbisinni dışında Galatasarayda oynadığı kaçıncı maç zaten ama hatasızdı çok iyi oynadı.