Konu
Guitar Hero
02-02-2008, 19:47:30
#6
hmakdeniz
Oynayın oynayın
Gerçekten çok güzel bir şey Türkiye'de orjinali olsa parasını verip alıcam...
Bu arada Bunun bağlama versiyonunu yapmakta aklımda geçiyor yakında
Bağlama Kahramanı
çıkarsa sasırmayın