1-telefonumuzdaki mmc kartına bir şifre giriyoruz.mesela 0000 gibi
zira formattan sonra telefonların çoğu mmc kart şifresi istiyor.
2-daha sonra sim kartı ve mmc kartını söküyoruz
3-pili takıp telefon kapalı iken *(yıldız)tuşu + 3 tuşu + yes(teşil) tuşlarının üçüne aynı anda basılı tutarken telefonun açma tuşuna basıyoruz
4-bu anda telefon ekranında FORMATTİNG yazıcak
5-işlemin tamamlanmasını bekliyoruz.tabi biraz beklemeniz gerekecek
6-format işi telefonda bitince telefon zaten otomatik olarak açar.eğer açmazsa siz açın.
7-simkartı ve mmc kartını takıp açın.pin kodunun ardından telefon mmc kart şifresi ister.önceden girmiş olduğunuz şifreyi girin.mesela 0000.

telefonunuz formatlanmıştır.daha önceden kurmuş olduğunuz programlar eğer telefon hafızasında ise silinmiştir.eğer mmc karta kurduysanız onları tekrar çalışır halde göreceksiniz...

Önemli not:Format atmadan önce sim kartınızın yedeğini almayı unutmayın.Çünkü isimler tel.hafızasına kaydedilir.Onun için Rehber e girdiğinizde seçenek deyip isimlerin hepsini işaretleyin.Ve sonrasında "sim rehberine kopyala" bölümüne girin.Tel.hafızasındaki resim,mp3,video vs. şeylerinizide hafıza kartınıza atın.Yukarıdaki işlemleri yaptıktan sonra format atılır.Telefonunuz ilk günkü gibi kuş gibi uçar.Virüssüz,trojansız...

Format birçok sorunun çözümü olduğu için sabit


BUNU ZATEN ÇOĞU KİŞİ BİLİYODUR AMA BİLMEYENDE VARDIR DİE YAZAK DEDİM