Konu
yeni dolandırıcı slayer
02-02-2008, 12:48:27
#7
DohPitch
ilk meajında goremedimde ondan dedim ..Kusura bakma işk mesajında olsaydı bende onceki mejaımı yazma gereği duymazdım geçmiş olsun tekrardan 30 ytl için yukarıda nasıl hesap vericek orası mağlum