ilk meajında goremedimde ondan dedim ..Kusura bakma işk mesajında olsaydı bende onceki mejaımı yazma gereği duymazdım geçmiş olsun tekrardan 30 ytl için yukarıda nasıl hesap vericek orası mağlum