evet çok yılışık birşeydir çöplük sitelerden kısa zamanda çok link aldıysan site sahipleriyle iletişime geçip kaldırmalarını rica ederek, olabildiğince özgün içerik ekleyerek, temiz ve sitenle aynı içerikli sitelerden aşırıya kaçmadan link alarak başlayabilirsin

ayrıca r10da bu konuda çok makale var onları da okuyabilirsin