evet çok yılışık birşeydir

çöplük sitelerden kısa zamanda çok link aldıysan site sahipleriyle iletişime geçip kaldırmalarını rica ederek, olabildiğince özgün içerik ekleyerek, temiz ve sitenle aynı içerikli sitelerden aşırıya kaçmadan link alarak başlayabilirsin
ayrıca r10da bu konuda çok makale var onları da okuyabilirsin