isim gerçekten jenerik, hatta siteye girince bir an logo yapma gereği hissettim(o derece yani ), birde önerim var.
üstteki adsense'in (468x60) dış kenarlığını bg ile aynı yap(#003366)
kullanmak istersen logo aşağıda(192x60)
http://img228.imageshack.us/img228/475/theoyunra4.swf