Konu
Guitar Hero
01-02-2008, 10:22:05
#4
hmakdeniz
Guitar Hero 3 oynuyorum...
Dışardan bakınca cok soguk ve zor gibi duruyor ama biraz gayret edince...
vazgeçemiyorsunuz... 4 kişide ben oynamam dedi şimdi işe gitmiyorlar...