Guitar Hero 3 oynuyorum...
Dışardan bakınca cok soguk ve zor gibi duruyor ama biraz gayret edince...
vazgeçemiyorsunuz... 4 kişide ben oynamam dedi şimdi işe gitmiyorlar...