cahveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar benim kendi düşüncelerim bu zamana kadar bir cok bayan arkadasım oldu ve her zaman tam sonuca ulastım.
Aşk yarası çeken arkadaşlara nasihatlarımdır.
O kadar maddenin tek 1 amacı varsa ona sevgili denmez cahveci (;

Ayrıca ; 1 başkasının tavsiyesi ile nasıl sevgili'den vazgeçilemiyorsa yine 1 başkasının tavsiyesi ile sevgili edinilmez.

Doğallık her zaman iyidir , insan kendisinden vazgeçmemeli..

Sağlıcakla..