Kızlar değişkendir. Yani bu verdiğin kurallar belki çoğu kıza söker ama bitanesi gelir bu kuralları burnundan getirir. Bu işin kuralı falan yoktur , doğal ve saygılı olacaksın.

Onu güldürmeyi ve şaşırtmayı sürekli başarabiliyorsan bu konuda başarılı birisi olduğundan emin olabilirsin.

Genel görgü kuralları çerçevesinde saygılı davranırsanız , birde güldürmeyi başarabilirseniz yoktur sizden iyisi

Her kızın kuralları ayrıdır bence.. İlk 1 ay tanıma , buna göre kurallar koyma zamanıdır.

Saygılar.