ArkadaşLar Forum siteme Bir Eklenti Yapmak istiyorum. Bu eklentiyi Bir çok Kişi Yapmiş. Ben Baya Bi Uğraştim Fakat Bulamadim Bunun için Bana Yardimci Olurmusunuz.?
Öğrenmek Istediğim Konu:
www.r10.net/forumdisplayf145.php
Bunun yerine
www.r10.net/catlak.html
Bunun Gibi olmasini istiyorum.
Ben Eklentiyi Kurdum Fakat "ı" "y" olarak görünüyor kelimelerde sorun ciktigi icin olmuyor sanırım.. Bildiklerinizi Paylasirsaniz Sevinirim.